Kedves Szülők!
Gyermekük főként hét végén visz haza könyveket, füzeteket, amelyek átnézésével képet kaphatnak arról, hogy mit tanultunk a héten az iskolában. Hét végére nem adunk házi feladatot, de a gyakorlást az Önök támogatásával végezhetik a tanulók, az sohasem árt. Főként azt érdemes gyakorolni, amiről úgy látják, kevésbé sikerült gyermeküknek megoldani. Legyenek Önök is igényesek már most az írásképpel kapcsolatban! Sok-sok gyakorlással mindenkinek szebbé válhat az írása!
Az ellenőrzés módjáról: Mi, tanítók a közösen végzett munkákat csak láttamozzuk, nem írjuk oda a nevünket a tanulók munkája mellé. Ezzel szeretnénk jelezni, hogy azt a feladatot közös megbeszéléssel végeztük. Ha abban javítást látnak, azt jelzi, hogy gyermeküknek a közös munkában nem sikerült kellően figyelni. Amikor odaírjuk a nevünket is, az azt jelenti, hogy gyermekük azt a feladatot önállóan végezte el, amit sok-sok közös gyakorlás után kérünk. Kérem, hogy időnként nézzék át a korábbi munkáikat is! Javítani mindaddig lehet a gyermek írásbeli munkájában, amíg pirossal bele nem javítottunk. A zöld színű aláírás azt jelenti, hogy a napköziben a tanuló óra végére a gyermek megoldotta a feladatát. Ha hibát találnak benne, akkor otthon még javíthatják, ha csak a láttam jelet látják mellette. A zöld színnel egyébként is úgy javítunk, hogy inkább csak jelezzük a hibákat. Ez azért van, mert a napközis tanuló idő az otthoni tanulást helyettesíti. Természetes, hogy hibázhat, és javíthat a gyermek a jezést látva. Az a fontos, hogy a lecke másnapra készen legyen, és lehetőleg a tantárgyat tanító tanító néni már hibátlan házi feladatot láthasson.
Kérem, hogy nézzék át a munkáikat, és aláírásukkal igazolják, hogy látták azokat! Kérem, hogy a tájékoztató füzeteket és üzenőket is mindig kérjék tőlük, ott is fontos, hogy írjanak alá minden üzenetet! Kérdéseiket, hozzászólásaikat itt is elküldhetik hozzászólás formájában!
Kellemes hétvégét kívánok minden családnak!
Zsuzsa néni