Kat. suli 1.b

Kat. suli 1.b

Márciusi közérdekű információk

2017. március 05. - Csiszárné B.Zsuzsanna

ÉTKEZÉSI DÍJAK BEFIZETÉSE: Március 13-14-én lesz a szokott időpontokban a gazdasági irodában.

 

kokarda_2.jpg

ÜNNEPI MEGEMLÉKEZÉS Az 1848-49-es forradalom és szabadságharc emlékére rendezett ünnepi műsor március 14-én 11 órakor lesz iskolánkban. Ezen a napon kötelező viselet az ünneplő ruha, nyakkendővel és kitűzővel.

 

TANÍTÁS NÉLKÜLI MUNKANAP Március 15-én ünnepnap. Március 16-17-én, csütötökön és pénteken tanítás nélküli munkanap lesz. A tanulók ezen a napon nem jönnek iskolába.

MÁRCIUSI FOGADÓÓRA Március 8-án fél 5-től. 

 

PAPÍR ÉS PET-PALACKOK GYŰJTÉSE Május 4-én ismét papírgyűjtés lesz iskolánkban. Amint azt az év eleji akció után tapasztalhatták, érdemes gyűjteni, mert annak eredményét az osztályok megkapják. Ezért kérjük, hogy már most tudatosan készüljenek erre a napra! Kezdődjön a papír és műanyag palackok nagy mennyiségű gyűjtése! Az 1. helyezett osztály jutalma ráadásul egy szép nagy és ízletes torta! 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://katsuli-em14.blog.hu/api/trackback/id/tr9412315389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása